KSI VS LOGAN PAUL REMATCH IS FINALLY HERE

  Áhorf 6,232,088

KSI

Ári síðan

Tickets to fight: axs.com/KSILoganPaul2
How to Watch: bit.ly/KSILoganPaul2
Dazn ISpost Channel: ispost.info
Director: rvbberduck
DOP: calumyeats
Gaffer: amir.moulfi
Spark: michal_salaga
Sound: jjmitchellmusic
Editor: yabanhart
Colour: jondobbo / washldn
www.reddit.com/r/ksi/
Twitter: KSIOlajidebt
Instagram: ksi
Facebook: KSIOlajidebt/
Snapchat: therealksi
Clothing: www.sidemenclothing.com/
KSI: Can't Lose available worldwide - www.cantlosefilm.com
USE CODE ‘KSI’ FOR A 30% DISCOUNT ON GFUEL
gfuel.ly/2WE8oqs

Ummæli
BABITA Kumari
BABITA Kumari 2 mánuðum síðan
8:04
AlfieReactsToKSIVids
AlfieReactsToKSIVids 2 mánuðum síðan
ohh man boyy jj that was insane madder than the joe fight
Caleb
Caleb 2 mánuðum síðan
Here a year later, still happy JJ won
AYDENMITCH125
AYDENMITCH125 2 mánuðum síðan
I cant believe the fight has already almost been announced a year ago! 😳😳
Mark Locy
Mark Locy 3 mánuðum síðan
Ksi won 2020
_dami4n.14x
_dami4n.14x 4 mánuðum síðan
0:26
EMIR
EMIR 4 mánuðum síðan
8:05
KAOULIX _YEET
KAOULIX _YEET 5 mánuðum síðan
Who’s here when gib lost to Jake Paul
Dan lewis
Dan lewis 5 mánuðum síðan
Logan Paul fans: Ksi batters Logan Also deji🤯 Us and the true legands who support ksi:😎😎😎😎😎 Me: now this is what I call tyson fury 2
_dami4n.14x
_dami4n.14x 5 mánuðum síðan
0:26
Damien
Damien 6 mánuðum síðan
“Talent can take you far but hard work can take you anywhere.” that is my motto now ❤️
Benjamin A
Benjamin A 7 mánuðum síðan
Jj sound like a beast when he says "mark my words that motherfucker is going down"
nemo
nemo 8 mánuðum síðan
Who won the fight
Ultra Instinct Shaggy
Ultra Instinct Shaggy 7 mánuðum síðan
OkayNemo ksi
J0HN STR1D3RZ
J0HN STR1D3RZ 8 mánuðum síðan
I seen more action in a game of patty cake
Bobby Banga
Bobby Banga 8 mánuðum síðan
Hi i am from the future, ksi beat both logan and jake. In between the logan and jake fight, jake tko gib in the first round.
Fierce Eagle official
Fierce Eagle official 9 mánuðum síðan
JJ: there is no distractions in Vegas Me: did you forget strippers are a thing
Michael S
Michael S 9 mánuðum síðan
i hope the chocolate man wins
William_ DaNo
William_ DaNo 10 mánuðum síðan
Anyone randomly watching this after the rematch feeling satisfied???
Jorge C.R
Jorge C.R 10 mánuðum síðan
Who’s here after KSI won?
Dan lewis
Dan lewis 10 mánuðum síðan
Why are you running
Rajakin
Rajakin 11 mánuðum síðan
The real winners are the illegal streamers getting free views and subs
Abdirahman Hussein
Abdirahman Hussein 11 mánuðum síðan
At 12:00
Abdirahman Hussein
Abdirahman Hussein 11 mánuðum síðan
At 8:38
Yerboiian
Yerboiian 11 mánuðum síðan
Who’s here after ksi won?
Millie _
Millie _ 11 mánuðum síðan
This guy inspires me everyday to never give up and just put dedication to everything and work hard. JJ is a great guy and is a winner in everything he does even if he loses. He is always ready to take on the challenge and you can really tell how much he cares and how much he wants to succeed. There is no telling on what this man should do he just goes for it and does us proud. He has taught me to believe and that is what will make me succeed. I love the fact he casually said I’m just gonna train with a few of the Mayweathers. “ talent can take you far, but hard work can take you anywhere” This inspires me so much and just be yourself not matter what
MU4EVER22
MU4EVER22 Ári síðan
8:05
X1 Falcon Gaming
X1 Falcon Gaming Ári síðan
Anyone here after ksi beat Logan Paul...
Joby
Joby Ári síðan
Big up JJ for that EZ dub 😤🔥🔥🔥🔥 👑
Tere Fight Italia
Tere Fight Italia Ári síðan
Anyone here after Ksi won? 🏆
Peter Saw
Peter Saw Ári síðan
U mean blood vs crip
Izy Rogers
Izy Rogers Ári síðan
Ksl
Ashley Elliott
Ashley Elliott Ári síðan
Will you hate my brother
PSRT TyGuy
PSRT TyGuy Ári síðan
Help me fight jake!!
Millie _
Millie _ Ári síðan
Anyone here after jj’s arm got lifted
JHolland
JHolland Ári síðan
Defo shoulda been a more than 6 rounds fight
JHolland
JHolland Ári síðan
The knockout talk is so annoying to hear after watching the fight lol
Mike Y
Mike Y 9 mánuðum síðan
Ikr
Rapid 96 x
Rapid 96 x Ári síðan
Who's here after KSI WON?
omaima lado
omaima lado Ári síðan
You did it Jj!
Stephanie McClanahan
Stephanie McClanahan Ári síðan
Ksi won yesterday
Girly Girl
Girly Girl Ári síðan
Whose here after KSI won?
JackTSS
JackTSS Ári síðan
He was right and I couldn’t be happier Who’s here after KSI BEAT LOGAN!?
Stickman 234
Stickman 234 Ári síðan
Who is here after ksi won the fight
Mousa Aswad
Mousa Aswad Ári síðan
who is watching this after the fight when ksi won and they both got knockdown
Family Love
Family Love Ári síðan
Who's here after KSI won???
walryz
walryz Ári síðan
Who's Here After KSI won?
Taferzzlol
Taferzzlol Ári síðan
We did it boys we get to celebrate this forever
Dawson Trump
Dawson Trump Ári síðan
Spoiler alert you win
BantiPlayz
BantiPlayz Ári síðan
Whos here after KSI won the rematch
Fxllen Army
Fxllen Army Ári síðan
Who's here after ksi won. Man he is a BEAST!!!!!!
Dennis Browne
Dennis Browne Ári síðan
Oh yea yea oh yea yea yea yea
jac0b wh3
jac0b wh3 Ári síðan
What time does it start uk time
Marcus de la Fuente
Marcus de la Fuente Ári síðan
Ksi says I want this years press conference to be more formal Little do we know the uk press he brings a dog on stage
xRoO
xRoO Ári síðan
0:11 free to use punch sound effect
Vɪɴ Sʜᴢɴ
Vɪɴ Sʜᴢɴ Ári síðan
Gonna watch it illegally tomorrow
Kaigoulun Haokip
Kaigoulun Haokip Ári síðan
I love you both...please peace out
BigE 7
BigE 7 Ári síðan
I honestly think it’s going to be a close fight Like for Logan Comment for KSI
bavel shbib
bavel shbib Ári síðan
How do i buy the stream Dazn dosen´t work in sweden ?
bavel shbib
bavel shbib Ári síðan
@Big Dan thansk
Big Dan
Big Dan Ári síðan
@bavel shbib yeah
bavel shbib
bavel shbib Ári síðan
@Big Dan does that free trial include the match?
Big Dan
Big Dan Ári síðan
Get a VPN, sign up for DAZN canada where you get a free 30 day trial and then cancel the trial after the fight
I T Z M S D
I T Z M S D Ári síðan
ALMOST HERE
Crazy Playz
Crazy Playz Ári síðan
When does the fight start at european time?
Jackson Mitzel
Jackson Mitzel Ári síðan
It's for money ong ,family's went broke jp nahh idk
Tiis
Tiis Ári síðan
he brings back the dead body. jeez begfore an interview find urself arguments
Assaf
Assaf Ári síðan
4:03 , he answered really really quickly, it's scary, I think he's been planning like crazy
FRANCESC ANAYIOTOS
FRANCESC ANAYIOTOS Ári síðan
What time will the fight be?
F4 _Scolla
F4 _Scolla Ári síðan
KSI is going to win
Joe Gorma
Joe Gorma Ári síðan
Is it just me who cant sign up for dazn
Abdirahman Hussein
Abdirahman Hussein Ári síðan
At 8:39
Coochie Inspector
Coochie Inspector Ári síðan
when they fall down its gonna like like a yin and yang symbol
smenjamin
smenjamin Ári síðan
WHY DOESNT IT SAY THE TIME ANYWHERE FFS
Meep
Meep Ári síðan
august 25th
Alex 👌🏻😂
Alex 👌🏻😂 Ári síðan
Come on KSI YOU GOT THIS
Ililo Mayaliwa
Ililo Mayaliwa Ári síðan
Petition for JJ to play "Medusa" for entrance song
Stålis
Stålis Ári síðan
Ksi’s fan base/comments are making me want to vote for logan
Tre Power
Tre Power Ári síðan
6 rounds? Not any where near a pro fight 🤣🤦‍♂️
Golf Bru
Golf Bru Ári síðan
Ksi doesn’t have a enough time to train mans is still low key bulking.
nadir mahmood
nadir mahmood Ári síðan
Logan said in a sky sports interview that he has completely changed the way he fights
ciara knowes
ciara knowes 9 mánuðum síðan
Well.....
SpaceMan Films
SpaceMan Films Ári síðan
Y
jack c
jack c Ári síðan
Other boxers just scrap and that’s it no press conference or shit
Kopite 27
Kopite 27 Ári síðan
Who's gonna win, like for Suicide forest guy, comment for JJ. Y'all be having to reply now
LightOnTheMayo-Please
LightOnTheMayo-Please Ári síðan
If you want someone to kill Logan Hire Sylvester stallone
Sarcastic son
Sarcastic son Ári síðan
ksi gonna get clapped
Dragooon hq
Dragooon hq 5 mánuðum síðan
Hmmmm....lol
Amin M
Amin M Ári síðan
ksi:100% KO *match ends with a draw* ksi and logan:rematch 2020 the internet: shit, here we go again
Constant Mayhem
Constant Mayhem Ári síðan
petition for KSI to dye is hair black again like the old times
caksifjwoapodbfnw
caksifjwoapodbfnw Mánuði síðan
Done
son goku
son goku Ári síðan
So... I'm a guy from the Netherlands, and i REALLY wanna watch ksi vs logan paul 2. But sky sports box office is only for people in the UK and ireland. I don't know if DAZN is available in my country. But regardless of that, i don't want to buy a subscription. Because i only want to watch this event. And like i said before, sky sports ain't an option aswell. There should be more people like me outside of the US, UK and Ireland right? That want to see this fight like me but don't have a good option available like the people from the US, UK, Ireland. I'm asking this because i legit don't know how to watch this event properly. Do any of you know a way to watch this fight without the subscription? Will there be a third way announced to watch this event? Am i missing something?
Galel Baranes
Galel Baranes Ári síðan
I can't watch the fight... dzan don't stream at my country :(
B4rry4IIen
B4rry4IIen Ári síðan
He is gonna get smacked by logan logans gonna knock him out
B4rry4IIen
B4rry4IIen 5 mánuðum síðan
pyrodical Gaming lmao that was 7 months ago and you still talk about it
Dragooon hq
Dragooon hq 5 mánuðum síðan
@B4rry4IIen Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha,you're funny
B4rry4IIen
B4rry4IIen Ári síðan
And how long did Logan train in the first fight compared to KSI?
B4rry4IIen
B4rry4IIen Ári síðan
Logan is faster and has an advantage and KSI was almost done last rounf
Solomon Wilkins
Solomon Wilkins Ári síðan
B4rry4IIen I’ve done boxing and by comparison ksi is wsy better
Amelia
Amelia Ári síðan
Ayyyy
Roblox Gaming Squad
Roblox Gaming Squad Ári síðan
KSI:I don’t bleed. KSIs eye bled after the first fight and it’s still bleeding
WhatGameIsThis
WhatGameIsThis Ári síðan
Shut up roblox gamer haha
DamnRidge
DamnRidge Ári síðan
i realised that it's not just an interview but a motivational speech by someone who was once a simple guy and now due to his efforts and dedication became a G.O.A.T on youtube......thank you jj
Mystic ZR
Mystic ZR Ári síðan
your just not gonna win logan paul your trash ksi will beat the crap out of you
Yash Ramlagan
Yash Ramlagan Ári síðan
Ksi gonna get knocked out 🥳🥳🥳
Dragooon hq
Dragooon hq 5 mánuðum síðan
Lol,logan got raped
Jack
Jack Ári síðan
Petition to get jj to play King Kong as his walk in music
EA Funny Moments
EA Funny Moments Ári síðan
JJ should use “GET HYPER” song in the entrance..
Tyler Dibao
Tyler Dibao Ári síðan
Definitely
Aaron Taylor
Aaron Taylor Ári síðan
No one cares nearly as much anymore now there's no youtuber undercard
DeityOG
DeityOG Ári síðan
You should use on point as your intro music
Jessica Masters
Jessica Masters Ári síðan
Oi oi cmon JJ mate you gotta win this
Tom McCoy
Tom McCoy Ári síðan
Whoever is the smarter pugilist will land more punches on compubox with 2/3 power shots connect ratio.
Tom McCoy
Tom McCoy Ári síðan
Watch mickey rourkes last win.
Tom McCoy
Tom McCoy Ári síðan
Is KSI here to take a dive and give LP access.
Tom McCoy
Tom McCoy Ári síðan
Olajide Olatunji
Tom McCoy
Tom McCoy Ári síðan
To the boxrec realm.
Armyofonev8
Armyofonev8 Ári síðan
Can’t wait to watch this for free on some 16 year olds twitch stream
Special Pubg
Special Pubg Ári síðan
click bit
Jeppe Ziegler
Jeppe Ziegler Ári síðan
Anyone who knows what brand his t-shirts is?